F.A.Q

 

1. Трябва ли да се регистрирам в системата , за да направя поръчка? Мога ли да направя поръчката по телефона?


Поръчките се извършват чрез регистрация в нашия он-лайн магазин на интернет
страница www.zoofast.bg.Има възможност без регистрация на същата страница да се направи поръчка.
По изключение можете да направите поръчка изпращайки имейл на адрес: office@zoofast.bg

2. Как правилно да направя поръчката си?


След като добавите избрания от Вас продукт в кошницата, попълнете формуляра с адреса на доставката и изберете удобна за Вас форма за плащане.На подадения от Вас имейл ще получите съобщение потвърждаващо приемането на Вашата поръчка, номера на поръчката и всички подробности описващи създадената трансакция.

3. Къде на територията на България се намира Вашият магазин ?


Нямаме магазин или склад на територията на България.Продажбата се извършва само по интернет с доставка на поръчаните продукти от куриерска фирма Европът.

4. Колко ще платя за доставката?


Доставката при поръчки над 49,00 лева е 4,90  лева , а при поръчки на стойност под 49,00 лева, доставката е 15,99 лева .

5. Какъв е срока за получаване на поръчката?


Срокът за изпълнение на направените поръчки е до 10 дни защото нашият склад се намира извън територията на България.

6. По какъв начин мога за платя за поръчаните продукти?


Можете да платите по банков път чрез платежно нареждане ,с наложен платеж в момента на получаването на пратката или с кредитна карта .При плащане чрез банков превод поръчката се приема за изпълнение след потвърждаване на превода.

7. С коя фирма доставяте поръчките и мога ли да си избера своя куриерска фирма?


Поръчките доставяме с Европът -2000 и не можете да си избирате своя куриерска фирма на територията на България. Има въможност получателя сам да си уреди транспорта и да получи поръчката си от склада на нашата фирма в Полша.

8. Ще получа ли СМС известяване или телефонно обаждане от куриера с информация кога ще получа пратката ?


В деня на доставката ще получите СМС известяване няколоко часа преди пристигането на куриера.

9. В случай на грешка от моя страна мога ли да анулирам поръчката ?


Ако обстоятелствата изискват да се анулира поръчката , не можете сами това да направите .За тази цел е необходимо да се свържете с бюрото за обслужване на клиента чрез имейл на адрес office@ zoofast.bg или по телефона 02/4372510 .Тогава ние ще анулираме поръчката.

10. Какво да направим в случайте, когато пратката е повредена по време на транспорта?


След приемането на пратката и установяването ,че има повреди помолете куриера , който доставя пратката, да напише протокол описвайки какви са щетите. След това направете снимки, кратък опис на създалата се ситуация и подавайки номера на поръчката изпратете тези данни на адрес office@ zoofast.bg .
В срок от 7 дни ще получите отговор на Вашата рекламация.

11. Какво предлагате , ако намерим по-изгодна търговска оферта от Вашата?


Ако покажете он-лайн магазин, който предлага същата стока на по-ниска цена (включвайки цената на доставката) , то ние ще Ви продадем този продукт с 2% по- евтино отколкото е цената в посочения от Вас магазин- при нас винаги купуваш НАЙ-ЕВТИНО. Необходимо е да подадете в коментара линк към по-евтината оферта.

Правилник на Магазина | F.A.Q. | Ръководство | Рекламация | Доставка и плащане | Контакти | За нас | Условия за промоция | Карта на сайта | Кучета | Котки | промяна на валута към полски злоти (PLN) | 100% удовлетвореност от продукта или връщане на парите!
Чат

Моля изберете чат