F.A.Q

 

1. Трябва ли да се регистрирам в системата , за да направя поръчка? Мога ли да направя поръчката по телефона?


Поръчките се извършват чрез регистрация в нашия он-лайн магазин на интернет
страница www.zoofast.bg.Има възможност без регистрация на същата страница да се направи поръчка.
По изключение можете да направите поръчка изпращайки имейл на адрес: office@zoofast.bg

2. Как правилно да направя поръчката си?


След като добавите избрания от Вас продукт в кошницата, попълнете формуляра с адреса на доставката и изберете удобна за Вас форма за плащане.На подадения от Вас имейл ще получите съобщение потвърждаващо приемането на Вашата поръчка, номера на поръчката и всички подробности описващи създадената трансакция.

3. Къде на територията на България се намира Вашият магазин ?


Нямаме магазин или склад на територията на България.Продажбата се извършва само по интернет с доставка на поръчаните продукти от куриерска фирма Европът.

4. Колко ще платя за доставката?


Доставката при поръчки над 49,00 лева е безпатна, а при поръчки на стойност под 49,00 лева, доставката е 5,50 лева .

5. Какъв е срока за получаване на поръчката?


Срокът за изпълнение на направените поръчки е до 10 дни защото нашият склад се намира извън територията на България.

6. По какъв начин мога за платя за поръчаните продукти?


Можете да платите по банков път чрез платежно нареждане или с наложен платеж в момента на получаването на пратката.При плащане чрез банков превод поръчката се приема за изпълнение след потвърждаване на превода.

7. С коя фирма доставяте поръчките и мога ли да си избера своя куриерска фирма?


Поръчките доставяме с Европът -2000 и не можете да си избирате своя куриерска фирма на територията на България. Има въможност получателя сам да си уреди транспорта и да получи поръчката си от склада на нашата фирма в Полша.

8. Ще получа ли СМС известяване или телефонно обаждане от куриера с информация кога ще получа пратката ?


В деня на доставката ще получите СМС известяване няколоко часа преди пристигането на куриера.

9. В случай на грешка от моя страна мога ли да анулирам поръчката ?


Ако обстоятелствата изискват да се анулира поръчката , не можете сами това да направите .За тази цел е необходимо да се свържете с бюрото за обслужване на клиента чрез имейл на адрес office@ zoofast.bg или по телефона 02/4372510 .Тогава ние ще анулираме поръчката.

10. Какво да направим в случайте, когато пратката е повредена по време на транспорта?


След приемането на пратката и установяването ,че има повреди помолете куриера , който доставя пратката, да напише протокол описвайки какви са щетите. След това направете снимки, кратък опис на създалата се ситуация и подавайки номера на поръчката изпратете тези данни на адрес office@ zoofast.bg .
В срок от 7 дни ще получите отговор на Вашата рекламация.

11. Какво предлагате , ако намерим по-изгодна търговска оферта от Вашата?


Ако покажете он-лайн магазин, който предлага същата стока на по-ниска цена (включвайки цената на доставката) , то ние ще Ви продадем този продукт с 2% по- евтино отколкото е цената в посочения от Вас магазин- при нас винаги купуваш НАЙ-ЕВТИНО. Необходимо е да подадете в коментара линк към по-евтината оферта.

Общи условия | Ръководство | F.A.Q. | Рекламация | Доставка и плащане | Контакти | За нас | Условия за промоция | Карта на сайта | Кучета | Котки | промяна на валута към полски злоти (PLN) | 100% удовлетвореност от продукта или връщане на парите!
Чат

Моля изберете чат