Terms and conditions


Сключването на договора между Купувача и Продавача може да се извърши по два начина. Купувачът има право, преди да направи поръчката, да договори всички разпоредби на договора с Продавача, включително тези, които променят разпоредбите на следните условия. Тези преговори трябва да се проведат в писмена форма и да се насочат към адреса на продавача:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ул. Prądnicka 12
30-002 Краков

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

В случай на оттегляне на Купувача от възможността за сключване на договор чрез индивидуални преговори, се прилагат следните условия и приложимо право.

 

§1
определения


• Пощенски адрес - име и фамилия или име на институцията, местонахождение в града (в случай на град, разделен на улици: номер на улица, апартамент или номер, в случай на град, който не е разделен на: улици и градски номера), пощенски код и град ,

• Адрес на жалбата:
ZOOFAST
№ 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Ценова листа на доставките - списък на наличните видове доставки и техните разходи.

• Адрес за кореспонденция:
ZOOFAST
Kokotow 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• електронна поща: office@zoofast.co.uk

• Доказателство за покупка - фактура, фактура или разписка, издадени в съответствие със Закона за данъците върху стоките и услугите от 11 март 2004 г., както е изменен и други приложими закони.

• Карта на продукта - подстраница на един магазин, съдържаща информация за един продукт.

• Клиент - пълнолетно физическо лице с пълна дееспособност, юридическо лице или организационна единица без юридическа правосубектност и способност да извършва законови действия, извършвайки покупки с Продавача, пряко свързани с неговата стопанска или професионална дейност.

• Граждански кодекс - Закон за гражданския кодекс от 23 април 1964 г., както е изменен.

• Кодекс на добрите практики - набор от правила за поведение, по-специално етични и професионални стандарти, посочени в член 2, точка 5 от Закона за противодействие на нелоялните пазарни практики от 23 август 2007 г., както е изменен.

• Потребител - пълнолетно физическо лице с пълна правоспособност, което прави покупка от Продавача, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност.

• Кошница - списък на продуктите, произведени от продуктите, предлагани в магазина въз основа на избора на купувача.

• Купувач - както Потребител, така и Клиент.

• Място на доставка - пощенски адрес или пункт за събиране, посочен в поръчката от Купувача.
• Моментът на доставяне на пратката - момента, в който Купувачът или трето лице или юридическо лице, посочено от него, влезе във владение на пратката.

• Плащане - начин на плащане по предмета на договора и посочената доставка.

• Правата на потребителите - Законът за правата на потребителите от 30 май 2014 г.

• Продукт - минималният и неделим брой артикули, които могат да бъдат предмет на поръчката, който се дава в магазина на Продавача като мерна единица при определяне на неговата цена (цена / единица).

• Предмет на договора - продукти и доставка, предмет на договора.

• Обект на услугата - предмет на договора.

• Точка за събиране - мястото на издаване на пратката не е пощенски адрес, посочен в списъка, предоставен от продавача в магазина.

• Позиция - движима вещ, която може или може да бъде предмет на договор.

• Магазин - интернет услуга на адрес krakvet.pl, чрез която Купувачът може да направи поръчка.

• Продавач:

ЦЕНТЪР ЗОО ФИРМА С ОГРАНИЧЕНА ОТГОВОРНОСТ
Prądnicka 12,
30-002 Краков
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• Система - екип от съдействащи ИТ устройства и софтуер, осигуряващ обработка и съхранение, както и изпращане и получаване на данни чрез телекомуникационни мрежи, използващи крайното устройство, подходящо за даден тип мрежа, обикновено наричано Интернет.

• Крайна дата - брой часове или работни дни на картата на продукта.


• Договор - договор, сключен извън търговския обект или на разстояние по смисъла на Закона за правата на потребителите от 30 май 2014 г. в случая на Потребителите и договор за продажба по смисъла на чл. 535 от Гражданския кодекс от 23 април 1964 г. за купувачите.

• Дефект - физически дефект и правен дефект.

• Физически дефект - несъответствие на продадения артикул с договора, по-специално ако:
 - не притежава свойства, които този вид неща би трябвало да имат поради целта на договора, обозначена или произтичаща от обстоятелства или местоназначение;
 - няма имот, за чието съществуване Продавачът е предоставил на Потребителя;
 - не е подходящ за целта, за която Потребителят е уведомил Продавача при сключването на договора, а Продавачът не е повдигнал възражения срещу това местоназначение;
 - е доставен на Потребителя в незавършено състояние;
 - в случай на неправилен монтаж и въвеждане в експлоатация, ако тези дейности са извършени от Продавача или трета страна, за която е отговорен Продавачът, или от Потребителя, който е следвал инструкциите, получени от Продавача;
 - не притежава характеристиките, предвидени от производителя или негов представител или лице, което пуска продукта на пазара като част от своята дейност, и лице, което чрез поставяне на своето име, търговска марка или друг отличителен знак върху изделието си, се представя като производител, освен ако че продавачът не е знаел тези гаранции или, разумно, не е могъл да знае или не може да повлияе на решението на потребителя да сключи договора, или ако съдържанието им е било коригирано преди сключването на договора.

• Правен дефект - ситуация, в която продаден артикул е собственост на трето лице или е обременен с право на трето лице, и ако ограничението при използването или разпореждането с дадена стока е резултат от решение или решение на компетентен орган.

• Бюлетин - изпращане на рекламна информация чрез електронни средства за комуникация (напр. Електронна поща, SMS съобщения).

• Поръчка - декларация за намерение на купувача, направена чрез магазина, ясно посочваща вида и количеството на продуктите; вид на доставката; вид плащане; място на издаване на неща, подробности за Купувача и насочени директно към сключване на договор между Купувача и Продавача.


§2
Общи условия:


Договорът е сключен на полски език, в съответствие с полското законодателство и тези разпоредби.
Мястото на доставка трябва да бъде на територията на Република Полша.
Продавачът е длъжен и се задължава да предоставя услуги и да доставя стоки без дефекти.
Всички цени, посочени от Продавача, са изразени в полска валута и са брутни цени (с включен ДДС). Цените на продуктите не включват цената на доставката, която е посочена в ценовата листа за доставка.
Продавачът не предоставя на Купувача гаранция по смисъла на чл. 577 от Гражданския кодекс, но информира за издадените от трети лица гаранции за продукти в магазина.
Потвърждаване, разкриване, консолидация, сигурност на всички съществени разпоредби на договора с цел получаване на достъп до тази информация в бъдеще се извършва под формата на: а) потвърждаване на поръчката чрез изпращане на посочения електронен адрес: поръчка, проформа фактура, информация за правото да се оттегли от договора; на тези регламенти в pdf версията, формуляра за отказ на образец в pdf версия, линкове за самостоятелно изтегляне на регламентите и модела на оттегляне от договора; б) да приложи към попълнената поръчка, изпратено до посоченото място на издаване на печатни изделия: доказателство за покупка, информация за правото да се откаже от договора, тези правила, образеца на формуляра за отказ или договора с потребителя на друг траен носител.
Продавачът не начислява никакви такси за комуникация с него чрез средствата за дистанционна комуникация, а Купувачът поема разходите си в размер, произтичащ от договора, сключен от него с трета страна, предоставяща му специфична услуга, позволяваща комуникация на разстояние.

Продавачът предоставя на Купувача използването на системата с коректността на работата на магазина в следните браузъри: IE версия 7 или по-нова, FireFox версия 3 или по-нова, Opera версия 9 или по-нова, Chrome версия 10 или по-нова, Safari с най-новите версии на JAVA и FLASH инсталирани, на екрани с резолюция хоризонтално над 1024 пиксела. Използването на софтуер на трети страни, засягащо функционалността и функционалността на браузърите: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari може да повлияе на правилното показване на магазина, следователно, за да получите пълна функционалност на магазина krakvet.pl, трябва да ги деактивирате.
Купувачът може да използва възможността да запомни данните си от магазина, за да улесни процеса на поставяне на друга поръчка. За тази цел Купувачът трябва да предостави потребителско име и парола, необходими за достъп до неговата сметка. Логинът и паролата са поредица от символи, определени от Купувача, който е длъжен да ги пази в тайна и да защитава срещу неоторизиран достъп на трети лица. Купувачът има възможност да преглежда, коригира, актуализира данните и изтрива акаунта по всяко време.
Продавачът се прилага към кодекса на добрите практики.

§3
Сключване на договора и изпълнение


Поръчките могат да се правят 24 часа в денонощието.

За да направи поръчка, Купувачът трябва да изпълни поне следните стъпки, някои от които могат да бъдат повторени многократно:
• избор на вида на плащането;
• избор на мястото на издаване на пратката;
• добавяне на продукт към кошницата;
• избор на вида на доставката;
• да направите поръчка в магазина чрез бутона "Поръчка с задължение за плащане".

Купувачът може да направи поръчка по телефона.

Сключването на договора с Потребителя се извършва в момента на подаване на поръчката.
Доставката на поръчката на Потребителя за наложен платеж се извършва незабавно, а поръчките се заплащат по банков път или чрез системата за електронно плащане след осчетоводяване на плащането на Потребителя по сметката на Продавача.
Сключването на договора с клиента се извършва в момента на приемане на поръчката от продавача, който уведомява клиента в рамките на 48 часа от подаване на поръчката.
Изпълнението на поръчката на Клиента за наложен платеж се извършва веднага след сключването на договора, а поръчката се заплаща по банков път или чрез системата за електронно плащане след сключване на договора и кредитиране на сметката на Клиента от сметката на Продавача.
Изпълнението на поръчката на Клиента може да зависи от изплащането на цялата или част от стойността на поръчката или получаването на търговския кредитен лимит най-малко на стойността на поръчката или съгласието на Продавача за изпращане на поръчката при доставка (платима при доставка).
Изпращането на предмета на договора се извършва в рамките на времето, посочено на картата на продукта, и за поръчки, подадени от много продукти в най-дълъг срок от продуктите, посочени на картите. Периодът започва да тече от момента на обработката на поръчката.
Купеният предмет на договора, заедно с избрания от Купувача търговски документ, се изпраща на избрания от Купувача вид доставка до мястото на доставка на посочения от Купувача артикул в поръчката, заедно с приложените приложения към § 2, т. 6б или със съгласието на потребителя на друг траен носител.

§4
Tiesības atkāpties no līguma


Patērētājam ir tiesības saskaņā ar Regulas Patērētāju likuma 27. pants, tiesības atteikties no distances līguma, nesniedzot pamatojumu un neradot izmaksas, izņemot izmaksas, kas norādītas 2. pantā. 33, art. Patērētāju tiesību 34.
Termiņš, lai atteiktos no distances līguma, ir 30 dienas no preces piegādes brīža, un ir pietiekami nosūtīt paziņojumu pirms tā termiņa beigām.
Patērētājs var iesniegt deklarāciju par atteikšanos no līguma uz veidlapas, kuras paraugs ir pievienots Patērētāju tiesību likuma 2.pielikumam, uz veidlapas, kas pieejama adresē krakvet, Pl / form-return vai citā rakstiskā formā, kas atbilst Patērētāju likumam.
Pārdevējs dod iespēju iesniegt paziņojumu par izstāšanos no līguma e-pasta vai telefona veidā.
Pārdevējs nekavējoties apstiprinās patērētājam pa e-pastu (ja tas ir noslēgts līguma noslēgšanas brīdī un otrs - ja tas norādīts iesniegtajā paziņojumā) par deklarācijas par līguma atsaukšanu saņemšanu.
Gadījumā, ja līgums tiek atcelts, līgums tiek uzskatīts par spēkā neesošu.
Patērētājam ir pienākums nekavējoties nodot preci Pārdevējam, bet ne vēlāk kā 30 dienas pēc līguma anulēšanas dienas. Lai izpildītu šo termiņu, ir pietiekami, lai preces nosūtītu atpakaļ pirms tā termiņa beigām.
Patērētājs nosūta atpakaļ preces, kas ir līguma priekšmets, no kura viņš atkāpās no sava rēķina un riska
Patērētājs nesedz izmaksas, kas saistītas ar digitālā satura nodrošināšanu, kas nav ierakstīta materiālā datu nesējā, ja viņš nepiekrīt izpildei pirms termiņa, lai atteiktos no līguma, vai nav informēts par to, ka šādas piekrišanas vai uzņēmēja zaudētas tiesības atteikties no līguma. sniedza apstiprinājumu saskaņā ar \ t 15 para. 1 un māksla. 21 par. 1. Patērētāju tiesības.
Patērētājs ir atbildīgs par līguma priekšmeta vērtības samazināšanos, kas rodas, lietojot to tādā veidā, kas pārsniedz to, kas nepieciešams, lai noteiktu lietu raksturu, īpašības un darbību.
Pārdevējs nekavējoties, ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņemts paziņojums par atteikšanos no patērētāja iesniegtajiem līgumiem, atdod Patērētājam visus viņa veiktos maksājumus, ieskaitot piegādes izmaksas, un ja Patērētājs ir izvēlējies citu piegādes metodi, nevis lētāko izplatīšanas metodi, ko piedāvā Pārdevējs Pārdevējs neatmaksās patērētājam papildu izmaksas saskaņā ar Patērētāju tiesību likuma 33. pantu.
Pārdevējs atmaksā maksājumu, izmantojot tādu pašu maksājuma metodi, kādu lieto Patērētājs, ja vien Patērētājs nav skaidri piekritis citai maksāšanas metodei, kas viņam nerada nekādas izmaksas.
Pārdevējs var ieturēt no patērētāja saņemtā maksājuma atpakaļ līdz preces atgriešanas brīdim vai Patērētāja iesniegtajam pierādījumam par atgriešanos, atkarībā no tā, kurš notikums notiek vispirms.
Patērētājam saskaņā ar Patērētāju likuma 38. pantu nav tiesību atteikties no līguma:
kurā cena vai atalgojums ir atkarīgs no svārstībām finanšu tirgū, kurā Pārdevējs nekontrolē un kas var notikt pirms līguma izbeigšanas termiņa;
kurā pakalpojuma priekšmets ir saliekams priekšmets, kas izgatavots saskaņā ar patērētāja specifikāciju vai kalpo tā individuālo vajadzību apmierināšanai;
kurā pakalpojuma objekts ir priekšmets, kas strauji pasliktinās vai kam ir īss glabāšanas laiks;
kurā pakalpojuma priekšmets ir prece, kas piegādāta noslēgtā iepakojumā, kuru pēc iepakojuma atvēršanas nevar atgriezt veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
kurā pabalsta priekšmets ir lietas, kuras pēc piegādes pēc būtības ir neatdalāmi saistītas ar citām lietām;
kurā pakalpojuma priekšmets ir skaņas vai vizuāli ieraksti vai datorprogrammatūra, kas piegādāta aizzīmogotā iepakojumā, ja iepakojums ir atvērts pēc piegādes;
par digitālā satura piegādi, kas netiek glabāta materiālā datu nesējā, ja izpilde sākta ar Patērētāja skaidri izteiktu piekrišanu pirms atteikuma termiņa beigām un pēc tam, kad uzņēmējs ir informēts par tiesībām atteikties no līguma;
dienasgrāmatu, periodisko izdevumu vai žurnālu piegādei, izņemot abonēšanas līgumu.

§5
garantija


Pārdevējs balstās uz mākslu. Civilkodeksa 558. panta 1. punkts pilnībā izslēdz atbildību pret klientiem fizisku un juridisku defektu (garantijas) dēļ.
Pārdevējs ir atbildīgs patērētājam saskaņā ar noteikumiem, kas izklāstīti 3. pantā. Civillikuma 556. pants un turpmākie par bojājumiem (garantija).
Ja tiek noslēgts līgums ar Patērētāju, ja ir konstatēts fizisks defekts viena gada laikā pēc preces saņemšanas, tiek pieņemts, ka tas pastāvēja brīdī, kad tika nodots apdraudējums patērētājam.
Patērētājs, ja pārdotajam priekšmetam ir defekts, var:
• iesniegt paziņojumu par cenu samazināšanu;
• iesniegt paziņojumu par izstāšanos no līguma;
ja vien Pārdevējs nekavējoties un bez pārmērīgām neērtībām Patērētājam nodod bojāto preci bojātajam produktam vai novērš defektu. Tomēr, ja Pārdevējs jau ir nomainījis vai labojis preci vai ja Pārdevējs neizpildīja pienākumu nomainīt preci bez defektiem vai novērst defektu, viņam nav tiesību nomainīt preci vai noņemt defektu.
Patērētājs, nevis pārdevēja piedāvātā defekta vietā, pieprasa preces nomaiņu bez defektiem vai tā vietā, lai nomainītu lietas, pieprasītu novērst defektu, ja vien lietas neievērošana patērētāja izvēlētajā veidā nav iespējama vai būtu nepieciešamas pārmērīgas izmaksas salīdzinājumā ar pārdevēja ierosināto metodi , bet, ja tiek novērtētas izmaksu pārsniegšanas, konstatēto defektu raksturs un nozīmīgums, kā arī neērtības, kas patērētājam būtu pakļautas tiem, tiek ņemtas vērā, ka bez maksas ir bojātas lietas.
Patērētājs nevar izstāties no līguma, ja defekts nav būtisks.
• Patērētājs, ja pārdotajam priekšmetam ir defekts, var arī:
• pieprasīt to, lai tiktu aizvietotas bez defektiem;
• pieprasīt defekta novēršanu.
Pārdevējam ir pienākums nomainīt bojāto preci ar vienu bez defektiem vai novērst defektu saprātīgā laikā bez pārmērīgām neērtībām patērētājam.
Pārdevējs var atteikties apmierināt Patērētāja lūgumu, ja nav iespējams saskaņot bojāto preci ar līgumu pircēja izvēlētajā veidā vai būtu nepieciešamas pārmērīgas izmaksas, salīdzinot ar otro iespējamo veidu, kā to saskaņot ar līgumu.
Ja bojātais objekts ir uzstādīts, Patērētājs var pieprasīt demontāžu un atkārtotu uzstādīšanu pēc defektu nomaiņas vai defekta noņemšanas, tomēr viņam ir pienākums samaksāt daļu no saistītajām izmaksām, kas pārsniedz pārdotās preces cenu vai var pieprasīt Pārdevējam izmaksāt daļu no izmaksām demontāža un montāža, līdz pārdotās preces cenai. Gadījumā, ja Pārdevējs nepilda saistības, Patērētājam ir tiesības veikt šīs darbības ar Pārdevēja rēķina un risku.
Patērētājam, kas izmanto garantijas tiesības, ir pienākums nodrošināt defektu uz Pārdevēja rēķina, un, ja lieta vai tās uzstādīšanas veids patērētājam ir pārāk sarežģīti, tad patērētājam ir pienākums nodot preci Pārdevējam vietā kura lieta atrodas. Gadījumā, ja Pārdevējs nepilda saistības, Patērētājam ir tiesības nosūtīt preces atpakaļ uz Pārdevēja rēķina un risku.
Nomainīšanas vai remonta izmaksas sedz Pārdevējs, izņemot 4. punktā aprakstīto situāciju.
Pārdevējam ir pienākums pieņemt no patērētāja bojātu preci, ja prece tiek nomainīta bez defektiem vai līguma izņemšanas.

Pārdevējs atbildēs 14 dienu laikā, lai:
• paziņojums par pieprasījumu pazemināt cenu;
• paziņojums par atteikšanos no līguma;
• prasība apmainīties ar lietām kaut ko bez defektiem;
• pieprasījums novērst defektu.

Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka uzskata par saprātīgu paziņojumu vai pieprasījumu patērētāju.
Pārdevējs ir garantija, ja fiziskā defekts tiek konstatēts, pirms pagājuši divi gadi no preču piegādes patērētājam, un ja lieta pārdota tiek izmantots līdz beigām kopš izlaišanas patēriņa preces.
Prasība Patērētāju noņemšana defektiem vai aizstāšanas preču pārdota defektu beidzas vienu gadu no dienas, lai atrastu defektus, bet ne ātrāk kā divus gadus, kopš atbrīvošanu no lietām patērētāja, un, ja pārdod lieta izmanto viena gada laikā no brīža, kad patērētājs atbrīvošana lietām.
Ja norādīts Pārdevējs vai ražotāja plaukta vienību izmantot galiem pēc diviem gadiem no preču piegādi uz patērētāja, pārdevējs ir atbildīgs saskaņā ar garantiju par fizisku defektu atrast šo lietu pirms šī datuma.
Norādītie punktā datumus 15-17 5.§ Patērētājs var izdarīt paziņojumu par izstāšanos no līguma, vai cenu samazināšanās dēļ defektiem fizisko lietām pārdoto, un ja patērētājs pieprasīja apmaiņu lietas defektu vai novērst defektu, tad termiņš iesniegt paziņojumu par izstāšanos no līgumu vai cenu samazināšana sākas tad, kad neefektīvu termiņa beigām par preču apmaiņu vai novērst defektu.
Ja izmeklēšanas tiesā vai šķīrējtiesā vienam no pilnvaru garantijas laiku, lai īstenotu citu tiesības, kuras patērētājs attiecībā to, tiek apturēta līdz galīgajam pabeigšanai tiesvedību. Attiecīgi piemēro arī starpniecības procesā, termiņš, lai īstenotu citas tiesības saskaņā ar garantiju, patērētājs ir tiesīgs to sāk skaitīt no dienas, kad atteikumu tiesas apstiprinājuma izlīguma vienošanos pirms starpnieks vai izbeigšanu neefektīvu starpniecību.
Lai īsteno pilnvaras saskaņā ar garantiju juridiskām defektiem lieta pārdod lieto 5.§ 15-16 rindkopas, ar nosacījumu, ka minētais termiņš sākas no dienas, kad patērētājs zināja par esamību defektiem, un, ja patērētājs zināja par esamību defektu tikai kā rezultātā trešā persona - datums, kurā pasludināts spriedums strīdā ar trešo pusi kļuva galīgs.
Ja, sakarā ar defektiem lietām patērētāju iesniedza paziņojumu par izstāšanos no līguma vai cenu samazinājumu, viņš var pieprasīt kompensāciju par nodarīto kaitējumu, kas piešķīra līgumu, nezinot par to esamību defekti, pat ja kaitējums bija rezultāts apstākļos, par kuriem pārdevējs nav atbildīgs, jo īpaši var pieprasīt kompensācijas līgumu, izmaksas noņēmēju, transportēšanas, uzglabāšanas un preču apdrošināšanu, izdevumu atlīdzināšanu, ciktāl, kurā tie nav adresējusi priekšrocības tiem, un nav saņēmis atlīdzību no trešās puses, un atgūšanas procesa. Tas neskar no pienākuma noteikumus, lai labotu kaitējumu vispārējiem principiem.
Par termiņa pāreja uz noteiktu jebkādus defektus neizslēdz pilnvaras Garantijas, ja pārdevējs krāpnieciski slēpis defektu.

§ 6
Privātums un personas datu drošība


Administrators datubāzes pārdevēja veikala sniegto personīgo informāciju, ir patērētāju.
Pārdevējs piekrīt uz personas datu aizsardzību saskaņā ar likumu par personas datu aizsardzību datēts 1997. gada 29. augusta un Likums par 2002. gada 18. jūlija elektroniskajiem pakalpojumiem. Piešķirt pircējam pasūtot jūsu personisko informāciju, lai Pārdevējs piekrīt apstrādei, ko Pārdevējs, lai veiktu pasūtījumu. Pircējam ir iespēja jebkurā laikā piekļūt, mainīt, atjaunināt vai dzēst savus personas datus.

§ 7
Заключителни разпоредби


Нито една от разпоредбите на тези разпоредби не е предназначена да нарушава правата на купувача. Това не може да се тълкува по този начин, защото в случай на несъвместимост на която и да е част от нормативната уредба с приложимото законодателство, Продавачът декларира пълно спазване и прилагане на това право вместо оспорваната разпоредба на регламентите.
Регистрираните купувачи ще бъдат уведомявани по електронна поща за промените в правилата и техния обхват (на електронния адрес, посочен при регистрацията или поръчката). Уведомлението ще бъде изпратено най-малко 30 дни преди влизането в сила на новите регламенти. Ще бъдат въведени промени с цел приспособяване на регламентите към приложимия правен статут.
Настоящата версия на правилата винаги е на разположение на купувача в раздела за правилата. По време на изпълнението на поръчката и по време на периода на следпродажбената грижа на Купувача, се прилагат приетите от него правила при подаване на поръчката. С изключение на случаите, когато Потребителят счита, че е по-неблагоприятен от текущия и информира Продавача за текущия избор като задължителен.
По въпроси, които не са обхванати от тези регламенти, се прилагат съответните приложими правни разпоредби. Спорните въпроси, ако потребителят изрази такова желание, се решават чрез медиация пред провинциалните инспекторати по търговията или арбитражния процес в провинциалната инспекция за търговия или чрез еквивалентни и законни методи за извънсъдебно разрешаване на спорове, установени от потребителя. В краен случай въпросът се решава от местен и фактически съд.

Kokotów, 25 декември 2014 г.

Сайтът използва бисквитки за предоставяне на услуги в съответствие с Политика относно бисквитките. Можете да посочите условията за съхранение или достъп до „бисквитките“ в браузъра си.
Pазбирам
pixel